2018. október 10., szerda

Geoléptek 28.: Székesfehérvár, Prohászka Emléktemplom


Mit csináljunk, ha nagyon nem úgy alakult a reggelünk-délelőttünk, ahogyan azt eredetileg terveztük, s ezért csak épp azt a járatot nem sikerült elérni, mellyel Bodajkra mentünk volna? Hát, ahogy a GPs is mondaná, ÚJRATERVEZÉS!


Azon a decemberi napon a célpont persze megmaradt Bodajk, csak az érkezési időpontom változott, valamint az, hogy milyen úton jutok le oda. Emlékeim szerint eredetileg azt terveztem, hogy a 6:45 körül Pápára induló busszal megyek, ebből lett az, hogy levonatoztam Fehérvárra. Ott aztán volt egy órácskám, míg a kis síndöcögény - a.k.a. Bz motorvonat - nekiindul Komáromnak, úgyhogy kihasználtam, és gyorsan elindultam megkeresni két ládát.

Egyet már két évvel korábban megtaláltunk András barátommal, úgyhogy elsősorban a másik érdekelt, de nosztalgiából felkerestem a már ismert rejtést is. Hogy mire jutottam, az a videóból derül ki.

Ahogyan a videóból a Prohászka Emléktemplomról is minden lényeges információt próbálok megosztani. Miért nincs templomtorony? Honnan került oda Prohászka Ottokár szobra? Ugye mennyi izgalmas kérdés?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése