2018. november 20., kedd

Íme a terézvárosi tűz, egészen más szemszögből (Videóval)


Pedig csak arra gondoltam, ha már ilyen tiszta az idő, vetek egy pillantást a kilátóból Budapestre...

Elmúlt szombaton ismét a Budai-hegységben jártam, az idei utolsó budapesti teljesítménytúrámat teljesítve, az utolsó ellenőrzőpont pedig az Árpád-kilátóban volt. Semmi extra, pecsét, néhány jó szó, markoltam egy kis mogyit, aztán indulás a célba. De mivel aznap annyira tiszta volt a levegő, gondoltam kinézek a városra is, bőven belefér még pár fotó.

 
Aztán csak arra lettem figyelmes, hogy a látómezőmben balra alul valami feketés-szürkés oszlop terjeng fölfele. Valami minden jel szerint nagyon égett, csak azt nem tudtam, hogy mi és hol. A kilátóból a Margit híd nem látszik, így nem lehetett pontosan betájolni, én a Nyugati környékére saccoltam a dolgot.

Adott pillanatban annyira friss - öhöm... ropogós... - volt még a sztori, hogy a hírportálokon sem leltem fel még semmit az esetről, csak az látszott, hogy az esti híradóknak meglesz az egyik vezető anyaguk. Meg is lett, s 10 perccel később már én is tudtam, hogy a Teréz körúton gyulladt ki egy épület.

Hasonlót szerencsére nem lát mindennap az ember, úgyhogy kis időre átvedlettem katasztrófaturistába, a videós eredmény pedig itten látható, fogyasztható. Csak tessék, csak tessék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése