2018. november 11., vasárnap

Vasárnapi fotóalbum 6. - 11 kilométer a XI. kerületben


11 kilométer Újbudán - azaz a XI. kerületben, természetesen november - akarom mondani XI. (11.) - 11-én. Igen, négy éve ez az én névnapi őrületem: teljesítménytúrázás a budai éjszakában.



Ha jól emlékszem, 2015-ben indult a második élete ennek a túrának, ezt megelőzően talán 2011-ben - érted, 11! - rendezték meg először és utoljára, aztán hogy hogy nem, az újraindulása óta minden évben esti túraként várja az érdeklődőket. Tényleg évek óta szeretnék írni róla, mert nekem nagyon bejön, több szempontból is.

Elsőként talán pont azért, mert eddig nem volt két ugyanolyan útvonal, sőt, még a szerkezet is változott. Első két alkalommal például Gazdagrétről indulva kellett lejutni a Gellért tér közelébe, míg tavaly már egy körtúrává vált, ahogy idén is a Gellért térről indulva kell egy 11 kilométeres kört teljesíteni.

Tegnap vetettem egy pillantást az útvonal leírására, és örömmel konstatáltam, hogy a szervezők ragaszkodtak a hagyományokhoz, s ezúttal is újabb helyszíneket ismerhetek meg a kerületben - például a Kopaszi-gátat. Jó, igazából voltam már ott, na de nem teljesítménytúrán!


Fix pontok persze eddig minden évben voltak, mint a Feneketlen-tó és természetesen a Gellért-hegy. Idén ráadásul a szintemelkedést is csupán ez a hegy fogja biztosítani. Szóval egyhamar biztos ejtek komolyabb beszámolót is erről a klassz kis városi túráról, ezúttal azonban csak egy csokor képet küldök. Kedvcsinálónak. A kiírás szerint vasárnap estig, 20:11-ig lehet nevezni és indulni (23:11-kor zár a cél), szóval még senki nem maradt le semmiről.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése