2019. szeptember 1., vasárnap

A Pilis oldalában (Vasárnapi fotóalbum 10.)

 
Úgy vagyok vele, hogy ha elunom a Budai-hegységet, akkor keresek valami közeli célpontot: mondjuk a Börzsönyben, vagy épp a Pilisben. Ezúttal is így alakult, persze némi teljesítménytúrás rásegítéssel.



A blog története során egyszer sem volt még példa arra, hogy egy szombati rendezvényre már másnap reagáljak, úgyhogy épp itt az ideje ennek is. Évek óta szemeztem már a Pilisi Trapp teljesítménytúrával, s mivel a szervezők más Trapp-túráin már részt vettem, nagyjából tisztában voltam vele, mire is számíthatok.


Pihenő a Mária-padnál

És ez be is jött, egy kellemes szombati túra volt ez, a nyár utolsó napján, Pilisszentkereszt körül egy kört megtéve. Az útvonal a Pilis hegy tövében vezetett a Mária-pad érintésével, majd felvitt a Dobogókőre, hogy a Szentkúton át térjen vissza Szentkeresztre.


Eredeti terveimben még az szerepelt, hogy a 25 kilométeres távot választom, végül maradtam a 15-nél, de ez is bőven elég volt. Az út első, Pilisszentkereszt és Dobogókő közti szakaszán készültek a képek; ha kedvet kaptatok, a Pilisi Trappot minden évben nyár végén kell keresni a naptárban.

A dobogókői kilátóterasz. A kilátást most nem mutatom meg. 😝

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése