2019. február 26., kedd

Jöjjön egy igazi napi cukiság: Dagonyázó disznók Gödöllőn (Videó)


Igazi cukiság Gödöllőről: 2018 februárjában egy teljesítménytúra keretében Gödöllőre keveredtem, és mire bukkantam? Egy rakás dagonyázó vaddisznóra.

A disznók persze kerítés mögött voltak, ez ugyanis a Horkai Animal Training Center birodalma, idomított vadállatokkal, igazi világsztárokkal, jobban mondva filmsztárokkal, hiszen az itt élő állatok egyike-másika nagy, hollywoodi produkciókban is szerepet kapott. Például a Testről és lélekről című díjnyertes magyar film szarvasai is itt élnek.

A terület hátsó kerítése mentén egy turistaút halad el, a főbejárat közelében meg egy geoláda van elrejtve. Én is valami ilyen okból kerültem ide. De hogy mire jutottam a geoládával, az majd a Geoléptek sorozatunkból fog kiderülni, addig érje be mindenki a disznók látványával. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése