2017. november 15., szerda

Még néhány őszi kép a Bakonyból


Mint azt korábbi, Ősz a Bakonyban című posztomban említettem, egy rakás képet készítettem egyetlen hétvége alatt, úgyhogy jöjjön még egy kis ráadás.



A Kőris-hegyre vezető műút egyik kanyarja
Ennek persze részben prózai oka is van, ugyanis az írás illusztrálásához jóval több képet vízjeleztem le, mint amennyit végül fel is használtam. A vízjelezés meg picit több időt vett el, mint terveztem, szóval ha már itt volnának ebben az állapotukban, akkor nem hagyhatom őket veszni.

A helyszín továbbra is egyrészt Bakonybél környéke, másrészt az egykori Veszprém - Alsóörs vasútvonal mente, elsősorban Balatonalmádi környéke, hiszen erre lett változatosabb a táj, másrészt itt már a nap is kisütött, szebbé téve nem csak a napomat, de a megszületett fotókat is.

S hogy folytatás lesz-e még? Egyelőre nem vízjeleztem le több képet, de fotó az van még dögivel. Szóval ha nagyon nem tudnék miről írni, vizuálisan bármikor visszautazhatunk még erre a helyszínre. 😄

Az Odvas-kő barlangjának közelében épp napfürdőznek a fák

Lassan a talaj is színessé válik

A Vödör-völgyben visszanézve Veszprém irányába itt pillantottam meg először, hogy kitisztult az ég


Vörösben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése